SRK 800 RR - supersport, který jezdí ve WSBK!
SRK 800 RR je sportovní motocykl od společnosti QJMOTOR, který svým vzhledem a výkony rozbuší srdce nejednomu fanouškovi sportovních motocyklů. Jedná se o stroj, ze kterého vychází závodní speciál, který již několikátým rokem závodí v mistrovství světa supersportů v šampionátu WSBK v QJMOTOR RACING TEAMu.
Model 2026 přichází se zásadními změnami. Ačkoli z venku změnu takřka nepoznáte, uvnitř je jich opravdu hodně. Nová generace SRK800RR má nový rám, původní ocelový nahradil hliníkový rám typu deltabox. Změnila se i celá geometrie motocyklu, což zajistilo lepší ovladatelnost a hlavně stabilitu při jízdě ve vysokých rychlostech. Upraven byl i motor. Nyní má mnohem silnější střední pásmo a výkon lineárně roste až k omezovači. Nově má SRK800RR elektronický plyn, díky kterému bylo možné přidat oboustranný quickshifter. Podařený dynamický a agresivní design, který vzešel z pera italských designerů není potřeba měnit, proto zůstává prakticky bezezměny, až na nové barevné provedení.
Cena: 204 900 Kč (ZDARMA lze omezit na A2)
Řadový čtyřválcový motor - přes 100 koní čirých emocí
Každý silniční motocykl, který má ambice jezdit závody definuje především jeho motor. SRK 800 RR má řadový čtyřválec s rozvody DOHC se 16 ventily o objemu 778 ccm, generující výkon 95 koní a maximální točivý moment 75 Nm. S využitím náporového sání má motor špičkovou hodnotu výkonu dokonce 102 koní. Pro model 2026 je motor zásadně upraven. Nyní má mnohem silnější střední pásmo, na přidání plynu reaguje motor velmi silně a bez jakéhokoliv cukání. Výkon lineárně roste téměř až k omezovači. Nová řídící jednotka od Magneti Marelli zajištuje dokonalé dávkování paliva. Je třeba zmínit, že tento motor má velký potenciál co se týká ladění, protože v závodech světových supersportů má tato pohonná jednotka samozřejmě ještě vyšší hodnoty výkonu a kroutícího momentu. I sériový motor Vám však nabídne úžasné zrychlení, které tento špičkový motocykl z naší produkce nabízí.
SRK 800 RR lze omezit na výkon 35kW aby jej mohli řídit i držitelé ř.p. skupiny A2.
Oboustranný Quickshifter QJMOTOR
Oboustranné rychlořazení, neboli quickshifter umožňuje jezdcům maximálně využít výhod vzrušujícího charakteru motoru nové SRK 800 RR. Umožňuje řazení nahoru i dolů bez mačkání spojky pro maximální zrychlení a snadné podřazování před zatáčkou.
Rychlořazení je navrženo tak, aby pomohlo jezdcům maximalizovat zrychlení motocyklu tím, že umožňuje řazení bez spojky při částečně či plně otevřeném plynu. V rámci milisekund detekuje, že byl vyvinut tlak, nebo tah na řadicí páku, následně vyšle signál do řídící jednotky motoru - ECU, ta na okamžik se vypne zapalování, aby bylo možné zařadit na vyšší rychlostní stupeň, aniž byste vymáčkli páčku spojky. SRK 800 RR nabízí i podřazování bez spojky, systém během zpomalení automaticky reguluje otáčky motoru (meziplyny), takže je možné podřadit na nižší převodový stupeň také bez zmáčknutí spojky.
Hi-Tech hliníkový závodní rám pro WSBK
Závodní regule mistrovství světa supersportů umožňují spousty úprav, ale to nejdůležitější - tedy rám motocyklu musí zůstat produkční. SRK 800 RR dostala oproti předchozímu modelu zcela nový hliníkový rám, který je o 4 kg lehčí než původní ocelový. Další předností nového rámu je optimalizovaná pevnost, tuhost a geometrie dle požadavků továrních jezdců ve WSBK. Můžete se tedy spolehnout, že rám i kyvná vidlice byly vyvíjeny od začátku tak, aby Vám umožnili stejně jako jezdcům v mistrovství světa dostat z motocyklu to nejlepší a zároveň si užít skvělé jízdní vlastnosti nové SRK 800 RR.
Výkonné radiální brzdy Brembo & radiální brzdová pumpa
Opravdu výkonný závodní brzdový systém SRK 800 RR je vybavený dvouokruhovým systémem ABS a kotoučovými brzdami BREMBO o velkém průměru vpředu i vzadu. Nabízí bezpečné zastavení v každé jízdní situaci, ať už na silnici a nebo na závodním okruhu. Přední dvoukotoučová brzda s kotouči o průměru 320 mm a s radiálně uloženými čtyřpístkovými brzdovými třmeny a radiální brzdovou pumpou zajišťují silnou, avšak přesně dávkovanou brzdnou sílu. To vše skvěle doplňuje zadní brzda s kotoučem o průměru 260 mm a s dvoupístkovým třmenem.
Elektronický plyn & tempomat QJMOTOR
Elektronický plyn znamená, že od rukojeti plynu již nevedou k motoru plynová lanka, ale pouze kabel, který přesně přenáší data o aktuální poloze plynové rukojeti římo řídící jednotce motoru. Tato zdánklivě malá změna ale umožńuje na motocyklu implementovat další funkce, jako například quickshifter, tempomat, ale též kntrolu trakce a palivové mapy.
Elektronický tempomat umožňuje udržovat požadované otáčky motoru a tím i ustálenou rychlost motocyklu jednoduchým stisknutím tlačítka. Po aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje tlak na pravou ruku při přejezdech na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá tak k vysoké úrovni jízdního pohodlí.
Tyto elektronické systémy tak přispívají k velmi jemné distribuci výkonu a k velmi přesnému ovládání motoru ve všech jízdních situacích. Díky tomuto řešení může být i tempomat nastaven velice přesně a snadno. Bez elektronického plynu by nastavení rychlosti pomocí tempomatu nebylo prakticky možné.
Systém řízení kontroly trakce QJMOTOR!
Protože má SRK 800 RR motor o výkonu přes 100 koní, dostal do základní výbavy i kontrolu trakce. Tento systém kontroly trakce zabraňuje nechtěnému prokluzu zadního kola při akceleraci motocyklu v různých podmínkách a na různém povrchu, avšak při všech jízdních situacích. Při akceleraci na kluzkém povrchu může snadno dojít k protáčení zadního kola (tj. když se zadní kolo otáčí rychleji než přední kolo). Systém kontroly trakce byl navržen tak, aby zabránil tomuto protáčení zadního kola, které by mohlo způsobit ztrátu kontroly nad motocyklem. Podobně jako systém ABS brání zablokování kol při brzdění, též tento systém kontroly trakce zabraňuje prokluzu (a tím i smyku) zadní pneumatiky. Když víte, že systém okamžitě a správně zasáhne, můžete si o to více užívat jízdu na SRK 800 RR. Deaktivovat kontrolu trakce můžete přidržením tlačítka TCS na levé rukojeti.
Přehledný barevný TFT panel
Konektivita s chytrými telefony & navigace
Motocykly QJMOTOR, které jsou od modelového roku 2024 vybaveny barevným TFT panelem, lze propojit s chytrým telefonem jezdce. Tato konektivita funguje jak pro systémy Android, tak i iOS. Pro jezdce to znamená, že může zrcadlit obsah z displeje svého smartphonu na přístrojový panel motocyklu. Toto lze využít jak pro zobrazení navigace, ale i pro zobrazení jakéhokoliv jiného obsahu z mobilního telefonu. Pokud jste náročný jezdec a chcete si zobrazovat navigaci s aktuálními dopravními informacemi, je možné stáhnout si aplikaci QJMOTOR, která Vám po zaplacení malého poplatku zpřístupní i tuto funkci.
Precizní, plně nastavitelný podvozek Marzocchi
SRK 800 RR - supersport z WSBK
SRK 800 RR závodí v seriálu supersportů při WSBK s jezdcem Raffaele De Rosou! Závodní tým QJMOTOR Factory Racing tak přináší jedinečná data a informace pro vývoj seriového stroje, který si poté můžete i Vy zakoupit.
Snadno nastavitelný zadní centrální tlumič Marzocchi
Kvalitní a pevné zadní odpružení je zásadní pro rychlou a bezpečnou jízdu. Jeho kvalita musí samozřejmě korespondovat s předními vidlicemi a vše musí podpořit i pevná kyvná vidlice. Zadní tlumič a jeho správné nastavení následně umožňují motocyklu při tvrdé akceleraci zachovat jezdci kontrolu nad svým motocyklem. SRK 800 RR má seriově montovaný zadní centrální tlumič Marzocchi, který všechny tyto požadavky splňuje. Navíc je vybavený externím nastavováním, díky kterému si jeho tuhost snadno nastavíte i bez pomoci nářadí.
Hi-Tech funkce - Náporové sání RAM-AIR
Náporové sání, nebo chete-li RAM AIR je též nezbytný pro úspěšný závodní motocykl. Jedná se vlastně o způsob "přeplňování" motoru, kdy přirozený tlak vzduchu působící na přední část motocyklu je přímo nasáván do tlakové nádoby (airboxu) a odtud v maximálním množství jde vzduch přímo do válců motoru. Větší množství vzduchu ve válcích poté znamená spolu s větším množstvím směsi i vyšší výkon motoru. Pro optimalizaci proudění vzduchu do airboxu jsou ve střední části přední kapotáže (v místě největšího aerodynamického tlaku) pod výraznými svělomety umístěny přívody vzduchu, které při vysokých rychlostech poskytují motoru neustálý a rovnoměrný tlak vzduchu a zvyšují maximální výkon motoru na 102 koní.
Bezvadný zvuk se závodním charakterem
Ne každý motocykl má hezký seriový výfuk. S čím dál přísnějšími emisními normami je též obtížné dosáhnout i na pěkný hluboký zvuk. SRK 800 RR ale dostal do vínku parádní seriový výfuk, který má navíc skvělý zvuk charaktristický pro závodní motocykl. Kvalitní zpracování výfuku i jeho koncovky Vám dodá hrdost a nebudete muset investovat do laděné koncovky, protože skvělých výsledků dosáhnete i s tímto seriovým výfukovým systémem, který je od začátku konstruován pro použití v provozu, ale i na závodní dráze.
Přítlačná aerodynamická křidélka
Přítlačná aerodynamická křidélka, nejsou jen designovou lahůdkou, ale jsou nezbytnou výbavou moderního závodního motocyklu. Nejen na závodních tratích, ale i v provozu generují přítlak, který roste s rychlostí jízdy motocyklu. Tento přítlak působí na přední část motocyklu a tím i na přední kolo, které má jak při brzdění, tak i při průjezdu zatáčkou lepší trakci s vozovkou. Samozřejmě eliminuje i zvedání stroje na zadní kolo při prudké akceleraci.Vzhledem ke vzpřímenější poloze jezdce a tím i menší hmotnosti působící na přední kolo jsou na SRK 800 RR použita delší a širší křidélka.
Full LED osvětlení a agresivní vzhled "čtyřokého" světlometu
SRK 800 RR je podobně jako ostatní modely QJMOTOR vybaven Full LED osvětlením - počínaje zdvojeným hlavním světlometem, přes blinkry až po výrazné koncové světlo. Design přední masky, denní svícení řešené LED pásky ale hlavně čtyřoký hlavní světlomet vyzařují agresivitu a dodávají výrazný charakter tomuto zcela novému supersportu. Moderní technologie LED osvětlení je nenáročná na údržbu, zajišťuje optimální viditelnost a dokonale osvětlenou vozovku za soumraku i ve tmě.
Jízdní režimy NORMAL, SPORT a RAIN
Volitelné palivové mapy (výkonové režimy) umožňují jezdci změnit nejen odezvu na přidání plynu, ale i maximální výkon motoru tak, aby vyhovoval aktuálním jízdním situacím.
Režim NORMAL - tento režim má uhlazenou a velmi jemnou odezvu na plyn, čímže se tato mapa hodí například pro jízdu ve městě, pohodovou jízdu krajinou a nebo do deště.
Režim SPORT - jak už název napovídá je tato mapa vhodná pro rychlou jízdu na silnici a nebo závodní dráze. Reakce na otočení plynovou rukojetí je okamžitá a agresivní, což jezdci ocení zejména při ostré jízdě.
Režim RAIN je vhodný pro jídu v dešti, kdy motor, jeho nástup a kontrola trakce pracuje v měkkém, nebo chcete-li jemném režmu, abyste se cítili i na kluzkém povrchu v bezpečí.
Dynamické (sekvenční) blinkry
SRK 800 RR má z výroby krásné šesti-diodové blinkry, které svým designem dokonale pasují k tomuto sportovnímu motocyklu. Navíc už v seriové výbavě mají sekvenční, nebo chcete-li animovaný průběh blikání, což je oblíbená vychytávka moderních motocyklů i automobilů.
Kvalita zpracování a parádní italský design
SRK 800 RR, stejně jako všechny naše modely mají příjemný neokoukaný design. Design tohoto závodního motocyklu pochází z pera těch nejlepších italských designerů, kteří do tohoto stroje promítli svou vášeń pro design a závodění. Co Vás dále mile překvapí je hezké zpracování a krásné detaily, které dělají z SRK 800 RR opravdu krásný motocykl. Jmenujme například opravdu krásné prošívané sedadlo, které by bylo u jiných značek spíše příplatkové příslušenství, než seriová výbava. Ladně působí též výfuk, protože už v seriovém proveení jsou jeho linie čisté a líbivé. Podsedlová kapota má aerodynamické průduchy a minimalistické rysy. Nakonec zmíníme například krásnou, ostře řezanou masku s LED osvětlením a nebo výrazné červené lakování - to vše je seriový SRK 800 RR!
Koncové LED světlo a aerodynamická podsedlovka
Speciálně navržené zadní LED osvětlení navazuje na estetiku přední části a vytváří jedinečnou identitu supersportovních motocyklů od QJMOTOR. Kromě předního a koncového světla jsou samozřejmě i blinkry a další osvětlení Full LED. Design celé zadní části je též originální a neokoukaný. Tenká, minimalistická podsedlovka s výraznými liniemi a aerodynamickými průduchy dává vyniknout ladným tvarům SRK 800 RR a poukazuje na silný charakter tohoto supersportu.
Bohatá výbava ZDARMA - hned dvě USB zásuvky!
Na pravé straně, hned vedle kokpitu je pohodlně integrována zásuvka USB-A a USB-C! Můžete skrz ně nabíjet například mobilní telefon, nebo zapojit navigaci. USB zásuvky mají samozřejmě voděodolnolu gumovou krytku.
Podsvícené ovladače na řídítkách
SRK 800 RR má na rozdíl od většiny konkurence i praktický podsvícený sdružený ovladač na levém řídítku, což je dobré jak pro začátečníky, tak i pro zkušené jezdce. Pomocí těchto osvětlených ovladačů lze snadno ovládat nastavení motocyklu (včetně přístrojového panelu) jednoduše pouhým stisknutím prstu. Máte tak plnou kontrolu nad svým strojem ve dne, ale i při jízdě v temné noci.
Seriově obuté pneumatiky Pirelli
SRK 800 RR je standardně z výroby obutá na kvalitních pneumatikách Pirelli Angel GT. Tyto pneumatiky oceňují jezdci po celém světě ohledně jejich skvělých vlastností. Tyto sportovně cestovní pneumatiky nabízejí skvělý výkon po celou svou životnost a to jak na suché, tak i mokré vozovce. Špičková koncepce pro sportovní jízdu s DNA značky Pirelli.
SRK 800 RR je k dispozici i s výkonem 35kW!
SRK 800 RR je k dispozici také jako 35 kW varianta a splňuje tak požadavky pro řidičské oprávnění skupiny A2. Což je ideální pro mladé motorkáře!
Prodloužená záruka na 3 roky ke každému novému motocyklu!
Každý zákazník, který si zakoupí u autorizovaného dealera nový motocykl QJ Motor, obdrží zdarma krom zákonné dvouleté záruky i prodlouženou záruku na další rok. Tato 3 letá záruka platí jak pro soukromé osoby, tak i pro firemní zákazníky registrující motocykl na IČO. Naše prodloužená záruka má však svá pravidla, je nepřenositelná na dalšího majitele motocyklu, je podmíněná absolvováním pravidelných servisních prohlídek a je omezená nájezdem 20.000 km.
Technické údaje:
Typ motoru | 4-válcový řadový, kapalinou chlazený |
Objem válců / rozvody | 778 ccm / DOHC 16 ventilů |
Vrtání / Zdvih | 67 mm x 55,2 mm |
Výkon motoru | 70 kW (95 k) při 10.000 ot./min |
Výkon motoru s RAM AIR | 102 k při 10.000 ot./min |
Točivý moment | 75 Nm při 8.500 ot./min |
Příprava směsi | Elektronické vstřikování paliva |
Způsob startování | Elektrický startér |
Spojka / ovládání | Vícelamelová mokrá spojka / lankem |
Převodovka / převod | 6 rychlostní / sekundární převod řetězem |
Emisní norma | Euro 5+ |
Hlučnost při stání | 94 dB |
Emise CO2 | 110 g/km |
Palivo | Benzin E5 / E10 |
Maximální rychlost | 215 km/h (35kW verze 158 km/h) |
Konstrukce podvozku | Hi-Tech hliníkový rám / kyvná vidlice litá, profilová |
Přední odpružení | Upside-down vidlice Marzocchi plně nastavitelné |
Zadní odpružení | Jeden centrální nastavitelný tlumič Marzocchi |
Přední brzdy s ABS | Čtyřpístkové radiální kotoučové brzdy 320 mm / ABS |
Zadní brzda s ABS | Dvoupístková kotoučová brzda 260 mm / ABS |
Přední pneumatika | 120/70/ZR17 / bezdušová |
Zadní pneumatika | 180/55/ZR17 / bezdušová |
Rozměry (D, Š, V) | 2.080 mm / 770 mm / 1.130 mm |
Rozvor | 1.450 mm |
Výška sedadla | 810 mm |
Objem palivové nádrže | 16 litrů |
Pohotovostní hmotnost | 211 kg (vč.všech kapalin, baterie a paliva) |
Pohotovostní hmotnost | 198 kg (bez paliva) |
Možnost omezit na 35kW | ANO |
Typ přístrojů | Barevný TFT s navigací a zrcadlením |